مدرک معادل به چه کسانی داده میشود

با مطالعه مقاله “مدرک معادل به چه کسانی داده میشود” به پاسخ این سوال امروز خواهید رسید.
طرح معادل سازی مدرک معادل برای چه قشری از جامعه را در بر میگیرد؟

طرح معادل سازی مدرک معادل برای چه قشری از جامعه را در بر میگیرد؟


افراد دارای سابقه کاری
این افراد بیشتر قشر کارمندان، کارگران و معلمان را بیشتر در بر میگیرد و این افراد با ارائه سوابق بیمه خود با توجه به اصول و ساختار داخلی موسسه ساماندهی طرح تعیین سطح و معادل سازی ایرانیان شرکت نماید و به یکی از درجات مدرک معادل دیپلم تا دکتری نائل گردند.

افرادی که دوره آموزشی را گذرانده اند
این افراد نیز با ارائه گواهینامه پایان دوره خود و تایید صحت گزراندن دوره توسط کارشناس تعیین سطح ایرانیان می توانند در طرح مدرک معادل شرکت نمایند و سوابق آموزشی خود را به مدرک معتبر معادل تبدیل نمایند و از مزایای آن بهره مند گردند.

کسانی که دارای مهارت فنی خواصی در حوزه ای هستند و به صورت تجربی حرفه ای را گزرانده اند
می توان گفت مدرک معادل مخصوص این افراد طرح ریزی شده است و این افراد با ارائه گواهی های تجربی و یا یک استشاد محلی که تایید نماید این فرد در این رشته طبق سال های مذکور فعالیت نموده است می تواند این فرد نیز در این طرح مدرک معادل شرکت نماید.

افرادی که فارغ التحصیل شده اند
افرادی که فارغ التحصیل شده اند نیز می توانند در این طرح شرکت نمایند و سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی خود را جهت تکمیل رزومه شان استفاده نمایند.

ورزشکاران و مربیان ورزشی
افرادی که در این رسته فعالیت می نمایند با توجه به این که اکثرا از روی تجربه و نه تحصیلات آکادمیک به این رشته های ورزشی گرایش پیدا میکنند و در طول سال ها فعالیت می نمایند می توانند در صورت تایید سوابق خود توسط کارشناس در این طرح شرکت نمایند.

سن مورد نیاز جهت دریافت مدرک معادل
سن و جنسیت مورد نیاز جهت دریافت مدرک معادل
مدرک معادل به افرادی تعلق می گیرد که حداقل سنشان به دریافت مدرک دیپلم می رسد.
و از لحاظ جنسیت هیچ تفاوتی ندارند و هم خانم ها می توانند مدرک معادل دریافت نمایند و هم آقایان